Uutiset

Sijaiset ja muutokset tunneissa

Sijaiset ja muutokset tunneissa.

07.12.2018 14:412 päivää sitten

Ladyn Pyhäinpäivä 3.11.2018

Hei ihanat Ladyt ja ihanaa tiistaita! Muistuttelen, että tämän viikon lauantaina 3.11. ei ryhmäliikuntatunteja vedetä pyhäinpäivän johdosta. Lisäys: KAIKKI LADYN ASIAKKAAT ovat tervetulleet Liikkarille teemajoogaan la 3.11. Seniorijooga siis klo 15.30-16.30 Lauttasaaren liikuntakeskuksessa Tunnit tällä viikolla muutoin normaalisti.

30.10.2018 16:241 kuukausi sitten

Muutos perjantain ryhmäliikunta-aikatauluun!

Hei arvoisat Ladyt, Nyt perjantai 12.10. alkaen kello 17.30-18.30 Lämpö Yin Jooga tunti muuttuu ohjaajamuutoksen myötä Lempeä lämpöjooga tunniksi. Ohjaajana Lempeä lämpöjooga-tunnilla toimii Johanna Salonen. Tervetuloa joogaamaan!

10.10.2018 18:302 kuukautta sitten

Syyskauden uusi ryhmäliikunta-aikataulu on julkaistu!

Tässä teille ihanat asiakkaamme syksyn ryhmäliikunta-aikataulu! Syyskauden 3.9.-20.12. jumppailemme näin. Mukavaa syksyn alkua kaikille ja tunneilla nähdään! Halusimme reagoida asiakkaiden toiveeseen ja saimme tänään vahvistettua että lisätuntina alla näkyvään lukkariin tulee tiistaihin 11.30-12.15 Asahi tunnin ohjaajana Lauri Huttunen! Syyskauden ryhmäliikunta-aikataulu printtiversio linkistä

12.09.2018 12:382 kuukautta sitten

Legendaarinen Lauttasaaren Liikuntakeskus ja Lauttasaaren Lady vahvistunein voimin kohti syksyä

Legendaarinen Lauttasaaren Liikuntakeskus ja Lauttasaaren Lady vahvistunein voimin kohti syksyä Tänä vuonna kolmekymmentä vuotta täyttävä legendaarinen Lauttasaaren Liikuntakeskus sekä Lauttasaaren Lady saivat uuden omistuspohjan, kun VMO Group Oy Ab:sta tuli yritysten omistaja. VMO Group:in taustalla ovat mm. liikuntapalvelualan yrityksestä Erimoverista tuttu yrittäjäkolmikko Sonja Laurn, Lari Raitavuo ja Joakim Berndtsson, sekä taloushallinnon ammattilainen Markus Lehtimäki. Keijo Mikkonen ja...

05.09.2018 13:573 kuukautta sitten

Oletko jo ehtinyt hyödyntämään Ladyn kahden viikon tutustumisjakson?

Ei hätää, vielä ehdit. Saat tutustua Ladyn palveluihin ja tunnelmaan kaksi viikkoa ilman sitoumuksia. Lue lisää klikkaamalla otsikkoa.

23.10.2017 10:351 vuosi sitten

Oletko jo tutustunut uudistuneen Ladyn aurinkoiseen ilmapiiriin?

Tarjoamme nyt kaikille uusille tutustujille 2 viikon tutustumisjakson veloituksetta Lauttasaaren Ladyssä. Olet sydämellisesti tervetullut nauttimaan mukavista treenihetkistä aurinkoisessa joukossamme!

17.07.2017 16:091 vuosi sitten

Ladyn oma verkkokauppa on nyt auki!

Hyödynnä avajaistarjouksemme saman tien. Osta itsellesi sopiva liikuntakortti nyt kätevästi verkkokaupastamme ja tule nauttimaan hyvästä olosta Lauttasaaren Ladyn hyvänolonkeskukseen. Omaa aikaa arvoisellesi naiselle! http://www.lauttasaarenlady.fi/products/

27.12.2016 16:121 vuosi sitten

«««««««»»»»»»»

Blogit

Liikunta on lääke moneen asiaan

En voisi kuvitella elämääni ilman liikuntaa. Aiemmin olin kova suorittamaan ja treenasin kovaa. Nyt pikkuhiljaa siirtyessä lähemmäs keski-ikää, olen rauhoittumaan päin. Välillä huomaan, ettei kiinnostaisi yhtään lähteä liikkumaan rasittavan työpäivän päätteeksi. Liikunkin siitä syystä oman senhetki...