Uutiset

Asiakkaiden toiveesta lisäämme joka kuun ensimmäiselle keskiviikolle IISEE FOCUS spinning-tunnin!

Arvoisat Ladyt! Asiakkaidemme toiveesta lisäämme joka kuun ensimmäiselle keskiviikolle IISEE FOCUS spinning-tunnin! Tunnit pidetään kello 19.15 ja ohjaajana toimii Johan. Päivämäärät tunneille ovat 3.10., 7.11. ja 5.12.2018. Sydämellisesti tervetuloa!

12.09.2018 12:4312 päivää sitten

Syyskauden uusi ryhmäliikunta-aikataulu on julkaistu!

Tässä teille ihanat asiakkaamme syksyn ryhmäliikunta-aikataulu! Syyskauden 3.9.-20.12. jumppailemme näin. Mukavaa syksyn alkua kaikille ja tunneilla nähdään! Halusimme reagoida asiakkaiden toiveeseen ja saimme tänään vahvistettua että lisätuntina alla näkyvään lukkariin tulee tiistaihin 11.30-12.15 Asahi tunnin ohjaajana Lauri Huttunen! Syyskauden ryhmäliikunta-aikataulu printtiversio linkistä

12.09.2018 12:3812 päivää sitten

Legendaarinen Lauttasaaren Liikuntakeskus ja Lauttasaaren Lady vahvistunein voimin kohti syksyä

Legendaarinen Lauttasaaren Liikuntakeskus ja Lauttasaaren Lady vahvistunein voimin kohti syksyä Tänä vuonna kolmekymmentä vuotta täyttävä legendaarinen Lauttasaaren Liikuntakeskus sekä Lauttasaaren Lady saivat uuden omistuspohjan, kun VMO Group Oy Ab:sta tuli yritysten omistaja. VMO Group:in taustalla ovat mm. liikuntapalvelualan yrityksestä Erimoverista tuttu yrittäjäkolmikko Sonja Laurn, Lari Raitavuo ja Joakim Berndtsson, sekä taloushallinnon ammattilainen Markus Lehtimäki. Keijo Mikkonen ja...

05.09.2018 13:5719 päivää sitten

Sijaiset ja muutokset tunneissa

Sijaiset ja muutokset tunneissa.

30.08.2018 11:3925 päivää sitten

Oletko jo ehtinyt hyödyntämään Ladyn kahden viikon tutustumisjakson?

Ei hätää, vielä ehdit. Saat tutustua Ladyn palveluihin ja tunnelmaan kaksi viikkoa ilman sitoumuksia. Lue lisää klikkaamalla otsikkoa.

23.10.2017 10:3511 kuukautta sitten

Oletko jo tutustunut uudistuneen Ladyn aurinkoiseen ilmapiiriin?

Tarjoamme nyt kaikille uusille tutustujille 2 viikon tutustumisjakson veloituksetta Lauttasaaren Ladyssä. Olet sydämellisesti tervetullut nauttimaan mukavista treenihetkistä aurinkoisessa joukossamme!

17.07.2017 16:091 vuosi sitten

Ladyn oma verkkokauppa on nyt auki!

Hyödynnä avajaistarjouksemme saman tien. Osta itsellesi sopiva liikuntakortti nyt kätevästi verkkokaupastamme ja tule nauttimaan hyvästä olosta Lauttasaaren Ladyn hyvänolonkeskukseen. Omaa aikaa arvoisellesi naiselle! http://www.lauttasaarenlady.fi/products/

27.12.2016 16:121 vuosi sitten

«««««««»»»»»»»

Blogit

Liikunta on lääke moneen asiaan

En voisi kuvitella elämääni ilman liikuntaa. Aiemmin olin kova suorittamaan ja treenasin kovaa. Nyt pikkuhiljaa siirtyessä lähemmäs keski-ikää, olen rauhoittumaan päin. Välillä huomaan, ettei kiinnostaisi yhtään lähteä liikkumaan rasittavan työpäivän päätteeksi. Liikunkin siitä syystä oman senhetki...