Uutiset

Kesä- ja heinäkuun tuntimuutokset aikataulussa!

Kesä- ja heinäkuun tuntimuutokset! Torstai 29.6. klo 10:00 SH`BAM 30min. = Bailatino 30min. Torstai 6.7. klo 10:00 SH`BAM 30min. = Bailatino 30min. Torstai 13.7. klo 10:00 SH`BAM 30min. = Bailatino 30min. Torstai 20.7. klo 10:00 SH`BAM 30min. = Bailatino 30min. Torstai 27.7. klo 10:00 SH`BAM 30min. = Bailatino 30min. Tiistai 18.7. klo 9:25 CXWORX = Kuntojumppa 30min. Tiistai 25.7. klo 9:25 CXWORX = Kuntojumppa 30min. Keskiviikko 26.7. klo 19:05 BODYBALANCE= Pilates 55 min. Perjantai 28.7. klo 1...

28.06.2017 15:2818 h 48 min sitten

Kaikki oikein -elokuvan kuvaukset

Tiistaina 13.6. Lauttasaaren Ladyssä kuvataan Kaikki oikein -elokuvaa klo 11:00-17:00. Lue lisää...

12.06.2017 10:3916 päivää sitten

Asiakaspalvelun kesän aukioloajat

Asiakaspalvelumme palvelee kesä-elokuussa seuraavasti:

01.06.2017 22:2327 päivää sitten

Sijaiset ja muutokset tunneissa

Sijaiset ja muutokset tunneissa.

24.05.2017 14:491 kuukausi sitten

Arjen luxusta Äidille!

Lahjaksi äidille...

10.05.2017 15:061 kuukausi sitten

MUUTOS KESKIVIIKKO ILLAN AIKATAULUUN!

Keskiviikko illan aikataulu muuttuu 12.5. alkaen seuraavanlaiseksi: 17:30-18:00 Lady Syke 18:00-18:55 Asahi 18:05-19:05 Lihaskunto 18:35-19:30 IISEE Focus 18:35-19:35 Lämpö Jooga 19:00-19:55 Kuntonyrkkeily Aikataulusta jää pois klo 17:30 BodyPump!

03.05.2017 14:491 kuukausi sitten

Toukokuun teematunnin teemana on Keho & Mieli

Kehon & Mielen tunnit toukokuussa Ladyillä tiistaisin klo 12.30-13.30. Lue lisää klikkaamalla otsikkoa.

27.04.2017 20:232 kuukautta sitten

Mindfulness intensiivikurssi - tule mukaan!

MINDFULNESS INTENSIIVIKURSSI Ladyllä perjantaina 28.4.2017 klo 12.30-14.00 Kurssin ohjaaja: Satu-Maria Ruotsalainen Mindfulness-ohjaaja CFM, erityisliikunnanohjaaja ja LCF Life Coach Haluatko voida paremmin? Haluatko nukkua paremmin? Haluatko löytää harjoitteita, joiden avulla voit ylläpitää rauhallisuutta arjen haasteiden keskellä? Haluatko pysähtyä kuulostelemaan ja ihmettelemään elämää tässä hetkessä, kaiken keskellä, rauhassa? Tai haluatko muuten tutustua menetelmään ja oppia siitä enemmän?...

24.04.2017 11:512 kuukautta sitten

VAPPU!

Lauttasaaren Lady on avoinna vappuna seuraavasti: Vappuaatto 30.4. magneettikortilla klo 6-23, päivän ryhmäliikunta 10:30 BODYPUMP 30 / Pekka 11:05 BODYBALANCE / Pekka Vappupäivä 1.5. magneettikortilla klo 6-23, asiakaspalvelu on avoinna klo 16-20 ja päivän ryhmäliikunta 17:30 IISEE Aero / Johan 18:20 Lihaskunto 30 / Johan 18:55 Lämpö Venyttely / Johan Hauskaa vappua!

18.04.2017 13:422 kuukautta sitten

OPISKELIJAHIERONTAA LADYLLA!

Kärsitkö lihasjumeista, päänsärystä tai haluatko vain rentoutua? Tervetuloa Lauttasaaren Ladylle opiskelijahierontaan perjantaisin. Hierojana toimii hierojaopiskelija Anna Eroma. Voit varata ajan asiakaspalvelusta 020 7181350. Ensimmäiseksi hoitokerraksi suosittelemme 45-60min hieronta-aikaa jotta hoidon aikana ennätämme tekemään ensimmäisen hoitokerran haastattelun ja tutkimisen.

18.04.2017 11:342 kuukautta sitten

Sunnuntai Bailatino-tunti jatkuu huhtikuun ajan!

Jatkamme vielä huhtikuun ajan sunnuntai aamupäivän klo 10:30 Bailatino-tuntia. Tuntia ohjaa Suvi Koponen. Tervetuloa tanssahtelemaan:)

28.03.2017 09:203 kuukautta sitten

PÄÄSIÄINEN!

Lauttasaaren Lady on avoinna pääsiäisenä seuraavasti: Kiirastorstai 13.4. magneettikortilla klo 6-23, asiakaspalvelu avoinna klo 9-20, päivän ryhmäliikunta: 9:15 SaunaYoga / Satu 10:00 Lady Spin / Satu 10:35 BODYPUMP 30 / Satu 11:15 Asahi / Jore 17:30 IISEE Aero / Johan 18:20 Lämpö Lempeä Jooga / Sanna Pitkäperjantai 14.4. magneettikortilla 6-23, asiakaspalvelu avoinna klo 10-14, päivän ryhmäliikunta: 10:30 Kuntojumppa 45min. / Suvi 11:20 Lämpö BODYBALANCE / Suvi Lauantai 15.4. magneettikortill...

24.03.2017 14:163 kuukautta sitten

Ladyn juoksukoulu starttaa pian!

Tule mukaan Ladyn juoksukouluun! Haluaisitko sinäkin löytää juoksusta kipinän, uuden harrastuksen tai vain monipuolistaa omaa harjoitteluasi? Juoksukoulu on mainio keino saada hyvä startti ja vinkkejä omaan harjoitteluun sekä mahtavaa treeniseuraa! Kymmenen viikkoa kestävä juoksukoulu päättyy suosittuun juoksutapahtumaan, Helsinki Half Marathoniin, jossa valittavana ovat joko 10 km tai 21.1 km reitit. Helsinki Half Marathon starttaa Finlandia-talon läheisyydestä lauantaina 10.6.2017. Juoksukoul...

12.03.2017 13:083 kuukautta sitten

Sunnuntai aamupäivällä klo 10:30-11:15 maaliskuun ajan Bailatino-tunti!

Maaliskuun ajan sunnuntai aamupäivällä pidetään klo 10:30-11:15 Bailatino-tunti, jonka ohjaa Reija Lehtinen. Tervetuloa tunnille!

01.03.2017 16:323 kuukautta sitten

Ladyt lisätunti!

Ladyt tunneilla asiakasmäärät ovat kasvaneet niin, että päädyimme lisäämään keskiviikko päivään Ladyt tunnin klo 12:05, jonka ohjaa Adele Salonen. Tunti on alustavasti laitettu ajalle 22.2.-31.3.2017 ja mahdollisesta jatkosta päätämme kävijämäärien perusteella. Tervetuloa tunneille!

15.02.2017 16:514 kuukautta sitten

MUUTOS KEVÄÄN AIKATAULUUN!

Asiakkaittemme toiveesta muutimme lauantaipäivänklo 10:40 Lämpö Venyttelyn 45 minuutin mittaiseksi alkaen 18.2.

15.02.2017 14:054 kuukautta sitten

Lempeä Flow & Syvärentoutus -kurssi!

Lempeä Flow & Syvärentoutus -kurssi Sanna Mämmin johdolla Lauttasaaren Ladyssä lauantaina 1.4. klo 13:00-17:00. Varaa paikkasi verkkokaupastamme jo tänään, http://www.lauttasaarenlady.fi/products/ Kurssilla käydään läpi joogaliikkeiden perusteita ja tehdään lempeän Vinyasa Flow –suuntaukseen perustuva joogasarja. Liikesarjojen tarkoituksena on tuottaa energiaa, lisääntyneen verenkierron ja lempeän hikoilun ansiosta. Joogaliikkeiden tukena käytetään syvähengitystä, joka yhdistettynä tasaiseen li...

13.02.2017 15:564 kuukautta sitten

MUUTOS IISEE Focus tunnin alkamisaikaan!

Siirsimme keskiviikon klo 18:35 alkavan IISEE Focus-tunnin 5 minuuttia myöhäisemmäksi asiakkaiden toiveesta. Tunti alkaa koko loppukevään ajan klo 18:40.

25.01.2017 15:305 kuukautta sitten

TIEDOKSI!

Keskiviikkoillan klo 18:00 Asahi-tunti on avoin myös Ladyn päiväasiakkaille. Tunnin ohjaa Keijo Mikkonen, tervetuloa!

12.01.2017 12:265 kuukautta sitten

TAMMIKUUN TEEMATUNTI!

Perjantai illan klo 17:15 teematunti on tammikuun ajan kuntonrkkeilyn alkeet, ohjaajana Anne Eroma.

09.01.2017 16:445 kuukautta sitten

Asiakaspalvelu palvelee nyt entistä laajemmin

Uudet aukioloaikamme astuvat voimaan maanantaina 2.1.2017. Asiakaspalvelumme palvelee Sinua Maanantaisin-torstaisin klo 9:00-20:00 Perjantaisin klo 9:00-16:00 Lauantaisin klo 9:00-12:00 Sunnuntaisin klo 16:00-20:00 Tervetuloaviihtymään kanssamme!

01.01.2017 13:215 kuukautta sitten

Ladyn oma verkkokauppa on nyt auki!

Hyödynnä avajaistarjouksemme saman tien. Osta itsellesi sopiva liikuntakortti nyt kätevästi verkkokaupastamme ja tule nauttimaan hyvästä olosta Lauttasaaren Ladyn hyvänolonkeskukseen. Omaa aikaa arvoisellesi naiselle! http://www.lauttasaarenlady.fi/products/

27.12.2016 16:126 kuukautta sitten

LOPPIAINEN!

Lady on avoinna Loppiaisena 6.1.2017 magneettikortilla klo 6-23 ja asiakaspalvelu klo 9-16. Päivän poikkeusaikataulu: 10:00 Lämpö BodyBalance 11:10 Ladyt

27.12.2016 14:136 kuukautta sitten

JOULUN AUKIOLOAJAT!

Lauttasaaren Lady on SULJETTU jouluaattona 24.12. ja joulupäivänä 25.12. Tapaninpäivänä 26.12. treenaamaan kuntosalille pääsee magneettikortilla klo 6-23 ja ryhmäliikuntaan Ladyn asiakkaat voivat osallistua Liikuntakeskuksen puolella. Hyvää joulua! Toivottaa: Lauttasaaren Ladyn henkilökunta

21.12.2016 14:116 kuukautta sitten

VIRHE JOULUN AIKATAULUSSA!

Painetusta aikataulusta puuttuu torstai 22.12. klo 18:20 CXWORX tunti!

07.12.2016 15:256 kuukautta sitten

Pikkujoulut järjestetään lauantaina 3.12.2016

Liikkarin pikkujoulut järjestetään tänä vuonna 3.12. Ravintola Blue Peterissä alkaen kello 19.30! Luvassa jälleen letkeää menoa, hyvää ruokaa ja ohjelmaa parhaassa seurassa! Tarkempia tietoja juhlista päivitämme nettisivuille ja facebookiin tämän viikon aikana. Kaikki mukaan juhliin niin elämä kevenee!

08.11.2016 15:507 kuukautta sitten

Kuntosalikurssi alkaa!

Kuntosalikurssi alkaa keskiviikko 26.10. klo 13-14.

17.10.2016 14:518 kuukautta sitten

Aamubootcamp -ryhmä alkaa jälleen Liikkarilla!

Aamubootcamp -ryhmä alkaa jälleen Liikkarilla! Onko treenimotivaatio on hukassa ja energiat vähissä? Junnaako treeni paikallaan? Nyt on loistava tilaisuus liittyä huippu porukkaan mukaan! Bootcamp on helppo ja hyvä tapa saada uutta virettä sekä hyvää potkua aamuihin. Pienryhmässä treenaminen luo hyvän yhteishengen sekä tsempin! Bootcampin tarkoitus on lisätä liikkuvuutta, lihaskuntoa ja motivoida liikkumaan uudella tavalla Pienryhmä treenin ideana ja lähtökohtana on se, että jokainen treeni on ...

27.09.2016 14:489 kuukautta sitten

TIEDOKSI!

Sunnuntai 2.10. klo 16:00 Lady Bailut tuntia ei poikkeuksellisesti pidetä. Seuraavalla viikolla 9.10. tunti jälleen normaalisti.

27.09.2016 10:129 kuukautta sitten

Kids 7-9v. lisätty lukkariin!

Lasten Kids 7-9v. tunti Liikkarilla keskiviikkoisin alkaen 14.9.! Lasten Kids tunti 7-9 vuotiaille lapsille palaa lukkariin keskiviikoksi kello 16.30-17.15. Syyskaudella tunteja on yhteensä 13 ajalla 14.9.-7.12.2016. Syyskauden hinta on 130€/lapsi. Sisaralennus 50% eli perheen toinen lapsi puoleen hintaan. Ohjaajana toimii Tiina Kemmo. lisätiedot: timo.nuutinen@liiku.net

07.09.2016 15:219 kuukautta sitten

MUUTOS AIKATAULUUN!

Maanantai-illan Asahi siirtyy klo 19:45 ajasta aikaisemmaksi klo 18:00.

07.09.2016 14:489 kuukautta sitten

Syksyn ryhmäliikunta-aikataulu on julkistettu!

Syksyn ryhmäliikunta-aikataulu on julkistettu! Voit ladata sen oheisesta linkistä itsellesi tai noutaa printtiversion Liikkarin vastaanotosta! Syysaikataulu astuu voimaan maanantaina 29.8. Tervetuloa tunneille!

12.08.2016 17:5410 kuukautta sitten

LAUTTASAAREN LADY UUDISTUU!

Haluamme jatkossa palvella teitä entistäparemmin, siksi tulemme uudistamaan ja kehittämään Ladyn toimintaa ja tiloja kesän sekä syksyn aikana. Uudistukset alkavat nyt tulevana maanantaina 11.7.2016. Ensimmäisenä tulemme uusimaan saunan ja pesutilat, jotka remontoidaan heinä-elokuun aikana. REMONTIN AIKANA PESUTILAT JA SAUNAT OVAT POISSA KÄYTÖSTÄ! Joogasali lämpölamppuineen on jo siirretty jumppasaliin, joten tilaa on nyt mukavasti, myöskään yläkerrasta tulevat äänet eivät enää häiritse joogaaji...

06.07.2016 14:3011 kuukautta sitten

BalletMove -kurssi alkaa Liikkarilla tammikuussa

BalletMove -kurssi alkaa Liikkarilla tammikuussa 13.1.2016. Kurssin harjoitukset järjestetään keskiviikkoisin kello 18.00-18.55.

05.01.2016 15:441 vuosi sitten

Bootcamp -aamutreeniryhmä starttaa Liikkarilla maanantaina 11.1.2016

Tuntuuko että treenimotivaatio on hukassa ja energiat vähissä? Nyt on loistava tilaisuus liittyä huippu porukkaan mukaan. Bootcamp on helppo ja hyvä tapa saada uutta virettä sekä hyvää potkua aamuihin.

05.01.2016 15:421 vuosi sitten

Naisten itsepuolustuskurssi Vetosalin tatamilla keskiviikkoisen alkaen 13.1.2016 kello 18.00

Kurssi alkaa tammikuussa 13.1.2016 ja pitää sisällään viisi(5) 75min harjoituskertaa.

05.01.2016 13:581 vuosi sitten

«««««««»»»»»»»

Blogit

TERVEYDESTÄ HUOLEHTIMINEN VOI KÄÄNTYÄ STRESSAAVAKSI

Elän juuri nyt sellaisia hetkiä toimistotyössä, jolloin on hektistä. Asiakkailla on kiire, kun lomat ovat tulossa ja kaikki pitäisi saada hirveällä tohinalla valmiiksi kuukaudessa ennen juhannusta. Stressaavissa elämänhetkissä lähden normaalisti harrastamaan jonkinsortin liikuntaa tai joogaa tai me...